Spoločnosť uviedla, že tržby jej najväčšej divízie nápojov v Severnej
Amerike, v 3. štvrťroku, vzrástli o 7 % a tržby severoamerickej divízie
Frito-Lay sa zvýšili o 6 %.
Čistý zisk PepsiCo však v sledovanom období klesol o 3 % na 2,22
miliardy USD (1,91 miliardy eur) z 2,29 miliardy USD vlani. Zisk na
akciu sa znížil na 1,60 USD z 1,65 USD/akcia minulý rok. Čiastočne k
tomu prispeli vyššie náklady na distribúciu a tiež vyššie ceny surovín a
problémy v globálnych dodávateľských reťazcoch. Tieto faktory tlačila
na ziskové marže pri balených potravinách.
Tržby v 3. štvrťroku však vzrástli o 11,6 % na 20,19 miliardy USD a
prekonali odhady analytikov vo výške 19,39 miliardy USD. Rast
organických výnosov dosiahol 9 %.
Spoločnosť uviedla, že očakáva zvýšenie organických výnosov za celý rok o 8 %, namiesto o 6 % v predchádzajúcej prognóze.